tirsdag 16. februar 2010

Barselgruppe :)



Legger bare ut bilde på nytt igjen jeg,hehe.siden jeg ikke hasr fått noen nye enda ;0)

I dag møtes vi endelig :0)
4 jenter og en gutt + oss mammane.
Eller i dag var vi bare oss jenten.
Lille hanen i gjengen var syk :0(
Ei er født 2.12
han er født 11.12
neste jente 13.12
Så Alea-Clarise 16.12
og den siste snuppa 05.01..
Så vi er en fin gjeng ;0)

Vi møtes på city og der satt vi et par timer og pratet og det var kos.
Vi skal prøve å dra på babykino neste uke, men vi må se..
hvis ikke så skal vi bare møtes..
Jeg grudde meg litt i begynnelsen.Tenk om man ikke har noe å prate om, eller hva om man ikke går bra sammen.
Men vi jatta bra vi og traff bra sammen :0)

Så når vi kom hjem var kl halv 4 og kl 4 sov snuppa..
Så da ryddet jeg i klærene hennes..
Hun har veldig mye klær..
Så nå skal vi gi bort de klærene vi ikke trenger eller som hun har vokst fra og det er ganske mye..
Så nå er det ryddig i skap og skuffer ;0)

I morgen skal vi til ei som heter Hege, så hun får møtt gulljenta vår det blir koslig :0)
OOO,jeg har søkt om plass på babysvøming :0)
Håper vi får plass.
det er 10 uker og begynner uke 12.(mars)
ANders er nok den som skal bade med henne,men jeg skal bli med ja ;0)
Må jo ta bilder hehe..
Ellers så prøver jeg å melde meg på sånn at jeg bli mammablogger, men jeg skjønner ikke så mye.hehe..
så skal høre med ei super blogger som kommer snart tilbake etter en bloggpause om hun kan hjelpe meg ;0) hehe..

Da får jeg skrive mer i morgen regner jeg med..
ha en finfin kveld folkens :0)

4 kommentarer:

  1. Jeg skal gi deg masse tips på torsdag når du kommer til meg ;) Bare si fra hvis du trenger hjelp med designet også ;) Men du er som sagt allerede en mammablogger :) Stor klem

    SvarSlett
  2. ja men så bra da :)
    Trenger all hjelp jeg kan få ;0)
    ses på torsdag snuppa

    SvarSlett
  3. Er snuppa di født 16/12??
    Jessica er født 16/12-08:):)

    SvarSlett
  4. Nina: Ja snuppa er født 16.12.09 :0)
    Så morsomt da :) hehe..
    Søstra mi er også født 16.12 så hun fikk en fin bursdagsgave ;0)

    SvarSlett