fredag 26. februar 2010

Gjesp,uff,gjesp


Kl er 05.00 og jeg har mest lyst til å kaste mobilen ut av vinduet, men da må jeg faktisk stå opp og åpne vinduet så nei da er det like så godt å stå opp så gullet får mat..
Jeg er treg,beina vil ikke helt fungere og jeg bare sitter på sengekanten og stirrer på senga hennes..
Det er så stille og hun sover godt..Alle sover godt untatt jeg..
Kanjse jeg skal legge meg igjen??
Nei kan ikke det, må jo gi henne mat..
Strekker meg og endelig funker beina.
Går på badet først og setter på lyset..Tenker på den teite drømmen jeg hadde der jeg var med på en ridekonkuranse og gjett hvem jeg konkurete med..hehe..gjengen fra tangerudbakken.hihi...
Så henter jeg jinta som legger seg i fostrestiling i armene mine og bærer henne inn på badet.
Legger henne ned og hun sover forsatt.Bra sove hjerte eller??
Tar av henne bleia og hun skvetter litt, men så ser hun meg og smiler..
Hun vet at snart er det mat.hihi
Vi går tilbake til rommet og tid for mat..
Snuppa sovner fort,men jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å sove,går på nett litt.surfer litt,gjesp....
legge seg..
Yes vi sov til 9.30.men gud så trøtt jeg er for det..gjesp..
Tyngre nå enn det har vært.men gjør det jeg må for snuppa..
Gjør ikke så mye i dag.
Ser litt på tv,synger,vi ler.
Øver litt på magen, håper at snart ruller hun rundt.jippi,det blir gøy..
Mat,sov,mat,sov,bleie,sov,le,grine osv ;0)

Jeg sovner og hun sovner..
Våkner 17.00 og hopper i dusjen.
Vi skal til Sissel på en liten tur, snuppa våkner når jeg kommer ut av badet..
Vi kler på oss og drar.
Hun sovner i bilen..stakkar..hver gang hun sovner så tar vi henne opp, men sov godt en stund til..
Vi koser oss med vafler og prat så er det kos på gulvet.
Anders og Sissel ligger på gulvet med henne sammen med Molly(en voff)
Tor og jeg ser på nyhetene..
Plutselig er hun lei å skriker MAMMA..eller det høres ut som hun roper på meg.hehe..
Alle hørte det ;0)Jippi hun kan si mamma haha...
Så kler vi på oss får å dra hjem, hun sovner igjen..uff,uff..
Kommer hjem nei da er hun våken,litt sutrete er jo trøtt, men klare ikke å sove.
Får litt mat,og vi ser på at gutta tar GULL....jeeeeee..
Nå sover hun og vi legger henne i senga si..
japp det tok ikke lang tid før hun våknet igjen..

Så nå skal jeg gi henne mat, kanjse hun sover godt etter det ;0)
Ha en finfin kveld det har vi :0)

3 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det om dagen. Man blir trøtt når man må stå opp om natten, men det er bra Alea-Clarise er fornøyd :)
    Nå har jeg fått ny blogg, legg gjerne den nye bloggen min på lista di, hihi :)
    Ha en fin søndag. Stor klem

    SvarSlett
  2. så flink du er vennen min =) du er jo en herlig mamma da.. =) bare å stå på og ikke gi opp selv hvor tungt dette blir =) vet alleredde nå hvor tungt jeg har det sulten vert sek uff.. hehe men der er jo jenta de heldig som får mat hele tiden hihi =) stooor klem =)

    SvarSlett
  3. Tessa: Ja bra at Alea-Clarise er fornøyd da er også vi fornøyd ;0)
    Har også lagt deg inn ;0)
    Yvonne:Tusen takk..Bare hun har det bra så står jeg opp å være trøtt ;0)
    Men nå er hun ivertfall mett for vi håpe ;0)
    hihi..
    Glad i dere begge :0)

    SvarSlett