torsdag 25. februar 2010

herlig jente :0)

Japp i natt kl 03.00 ringte alarmen min, jeg reiste meg opp og dinglet med beina før de landet på gulvet.
Er trøtt, men må gi gullet mat.
Går bort til senga hennes og hun sover søt..Uff det er fælt å måtte vekke henne, men må man så må man..
Jeg løfter henne forsiktg opp og går inn på badet.
Der skifter jeg på henne og fortelle henne hvor søt hun er og at hun snart skal få sove igjen, men at hun trenger mat.Hun ligger bare å ser på meg og smiler..
Ja da hun skjønner hva jeg mener :0)
Vi går inn igjen på rommet der hun får mat,jeg sovner og hun sovner.
Egentlig så skulle jeg ha lagt henne i senga si, men siden jeg sovnet fikk hun sove sammen oss..
Trøtt var jeg nok fornår jeg våkner igjen kl 06.00 har jeg faktisk lagt meg på den andre siden av henne..ja trøtt..husker ikke at jeg har gjort det..
Ligger å ser på henne en stund, hun rører på hendene i søvne, drar de over øynene,klyper seg selv i ansikte,sparker litt eller mye.
Kryper nærmere meg så jeg holder på å dette ut av senga..
Men herregud så nydelig hun er.
Begynner å lage små lyder, uhuhuh..
Tid for mat igjen??
Anders vil du skifte på henne??
Han spretter opp av senga og løfter henne ut på badet.
Der hører jeg at hun ler og koser seg.
Kommer inn igjen og får mat.
Etter mat legger vi henne i senga si der den nye fine uroen har kommet,setter den på og hun blir stille..
Plutselig begynner hun å prate å le til uroen sin, vi tar henne opp for å snakke med henne, da er hun ikke fornøyd så vi legger henne i senga igjen og da sovner hun.
En time etter på våkner hun og da er det ingenting som hjelper..
Nei mamma nå skal vi inn på stua, jeg uffer meg litt er jo så trøtt, men hun vil ikke sove og da må vi gå ut så pappan kan sove ;0)
Vi ser på hundeviskern,vi synger, vi ler og kvart på 9 sovner vi.
Halv 10 våkner vi..
Nå snart skal vi til helsesøstren for å sjekke om hun har gått opp..
Vi kler på oss..
Uff litt kaldt,men går bra..
Titter på seg selv i speilet som er i bilen.
Kommer inne til helsesøster og veier.
Jippi hun har gått opp :0)
Mandag veide hun 4735 nå veier hun 4855 :0)
Flinke jenta vår.
Sovner i bilen, kommer hjem prater litt,gråter er trøtt..
Sover lenge...
Våkner igjen snakker som en foss
Herlig herlige jenta vår.
Legger henne i armene mine der hun titter på meg som jeg er alt hun trenger her i verden og smiler som bare det :0)
Ja det smelter en mammas hjerte..sukk...
Snakker og ler til pappan sin..
Det er jenta vår det :0)
Det var hennes dag vår å ;0)

Ha en finfin dag+kveld alle samme :0)

Ps. hør på denne sangen.hehe er bare herlig ;0)
http://www.fosna-folket.no/incoming/article1252706.ece#

2 kommentarer:

  1. Sååå koselig å høre hvordan dere har det. hehe godt å vite at jeg får skjønnhets søvnen min hele natten haha =) uff d varer nok ikke lenge får vi håpe hehe.. men når hun blir stoor da får dere sove godt igjen =)

    SvarSlett
  2. Hehe,Anders får mer skjønnhets søvn enn meg, men jeg klager ikke hehe..
    Bare fortelle hvordan det er ;0)
    Jeg koser meg sammen med henne:0)
    Men kos deg så lenge du kan snuppa ;0)

    SvarSlett