torsdag 18. februar 2010

Endelig :)

Endelig fikk jeg massasje :0)
Ja da jeg har fått massasje når jeg var gravid, men da fikk jeg ansiktmassasje og beina.
I dag fikk jeg på ryggen :0)
Herligherlig..hihi..
vel før jeg dro til therese så trente jeg.hihi..
ZUMBA=20min...
Tungt...jappp....
Alea-Clarise lå og så på meg mens Kira prøvde å bli med noen ganger hihi..
Så kom Anders hjem fra ski tur og da dro jeg til Therese og fikk massasje..digg,digg...
trengte det ja ;0)
Så kom Jonas på besøk, koslig koslig...
Men snuppa er litt overtrøtt i dag å..uff ikke en herlig følelse når hun gråter og gråter.
Hun vil ikke ta pupp, ikke smokk, ikke kos,klarer ikke og sove ja hva skal man gjøre??
Vel man går litt rundt med henne, skifter bleier, kose,synger prøver litt til med pupp og ja nå bader Anders henne..
Så skal vi prøve å legge henne.
Håper hun klarer da å sove med en gang..

På babyverden har vi hemmeligvenn og nå har jeg fått hente lapp.johhooooo, gleder meg til å se hva vi har fått og gjett hvem som er min venn tihiii ;0)
Sendte en hemmeligvenn gave i dag..;0)
Det er litt gøy det.hihi..

ellers så er det ikke noe mer spennde som har hent, men jaja noe må jeg da skrive om :0)
ha en finfin kveld alle samme :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar