fredag 19. februar 2010

Kost oss meg god mat og gode venner :)

I dag skulle vi få besøk av Tonje,Anders(Pluto som vi kaller han) og Aurora :)
Men først så dro ANders (min) og klippte seg og så dro han på strømmen for å handle litt.
Når han kom hjem var da på tide å rydde resten av leiligheten.
Anders har da vært flomk og god og ryddet hele uka så jeg hadde da bare badet å rydde ;0)
Så var det å lage mat..
Anders lagde da ertesuppe(var egentlig bare på tull han lagde det) hehe.
Fordi Pluto og Anders tullet med det,at det ble ertesuppe, så da måtte vi lage det ;0)
Så lagde han salat,mens jeg lagde noe som jeg kaller Kylling ala Miriam med stekt sopp og båtpoteter..
Så lagde Anders kake :0)
Så det ble da 3 rettersmiddag.hehe...

Så vi koste oss alle sammen, de små så på hverandre.Aurora er nå 7,5mnd og Alea-Clarise er da 2 mnd ;0)
Så hun ser bare men skjønner nok ikke så mye.hehe..
så sovnet de tilslutt.
Så satt vi å så på OL..
JEEEEE...
2Gull ikke dårlig ;0)

Jaujau..det var det ;0)
Dere får ha en finfin kveld da..
:0)

2 kommentarer:

  1. Det var deeeeeiiiiilig mat!!!! Tusen takk for i kveld, var så koselig! Aurora har heldigvis sovnet igjen... det har forsåvidt Anders også her på sofaen (snorker gjør han også, men hvis jeg sier noe så sover han jo ikke... he he) så da ser jeg på repriser av jubelscenene fra OL. Kan jo ikke få nok!! :)))

    Nuss nuss :)

    SvarSlett
  2. Såå kooselig dere har d, kjempe bra at dere holder de små sammen =) hehe.. stooor kos deg videre med helga som er igjen stoooor klem =)

    SvarSlett