mandag 15. februar 2010

handle inn for hele uka

I dag våknet ikke Alea-Clarise før halv 7..
Ja vi ble overrasket.hehe.
Men var ikke så rart, hun var veldig overtrøtt i går.
Vi var hos mamman til Anders.
Og Alea-Clarise ble ikke løfte på så mye, men hun er vel redd for å gå glipp av noe hehe.
Så i går sovnet hun ikke før 23.30-00.00

Vel i dag har hun da tatt igjen søvn.sovet ganske mye, men det skal hun få lov til :0)
Vi har tenkt å bli flinkere å handle inn for en hel uke, så i dag skrev vi opp hva vi skal spise å så en handle liste..
Så reiste vi på smartclub..
Jepp vi reiser nok ikke dit så mange ganger ;0)
Vi fant det meste der, men så er det jo så stort og så mye rot at vi ikke orket å leite etter alt vi trengte og så når vi kom til kassa ja pokker heller der står man jo bom fast..
Klart at vi havnet i feil kø, der det gikk synsykt sakte, noe feil her og noe feil der..
Nesten sånn at vi fikk lyst til å bare gå..

Jaja vi skal ikke slutte med å handle inn for en uke, men vi skal handle i nærheten ;0) vi må jo forestten handle inn resten i morgen.hehe..
Men mat fikk vi i dag da..
Sitronlaks med poteter..
Anders syntes det var godt, jeg syntes det var greit..hehe

I morgen skal Alea-Clarise og jeg på barselgruppe..
Vi skal møtes på city, det blir koslig og vi gleder oss.japp Alea-Clarise sa det til meg i stad ;0)

Ellers så vil jeg bare si
GRATULERE MED DAGEN YVONNE :0)

ha en finfin dag alle sammen og spesielt Yvonne :0)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for det vennen min.. =) vi får feire bursdagen til meg å tessa hehe med litt koseilig hjemme laget mat osv hadde vert super kult =). i dag leverte jeg min første cv så blir spennende å se om jeg får noe =) stooor klem =)

    SvarSlett