lørdag 13. februar 2010

sterk lita jente :)

I dag har vi kost hjemme,sett litt på OL åpningen,eller reprisa da ;0)
Men vi er enig begge to (A-C og jeg) at OL i lillehamer var best.men var morsomt å se på for det.
Alea-Clarise vil ikke sove så mye noe mer så nå viser det seg at hun begynner å bli stor jente ;0D
Hun sover litt nå og da men ikke lenge om gangen.
Men kl 17.00 sovnet vi begge, mens jeg våknet kl 19.00 da kom Anders hjem sov henne til kl 20.00.
Nå har vi lagt henne i senga si, vi må gå litt fram og tilbake da.hehe..
siden hun spytter ut smokken og "gråter" litt,så går vi da inn å gir henne smokken og koser henne litt på panna.nesten sovner så går vi ut igjen..
spennede å se om hun sovner nå eller om vi må inn igjen ;0)

Vi må legge snuppa på magen sånn at hun blir sterk i nakke og rygg.
Alea-Clarise har vært sterk fra første stund, men må trene for det..
Noen hun ikke liker i det hele tatt.
Hun begynner å gråte bra,for hun ser jo ingenting..
I dag gikk det faktisk bra, og tror også Kira har litt takken for det :0)
Siden hun gikk fram og tilbake foran Alea-Clarise :0D

Titt,titt se hvor sterk jeg er :0)

mmm halen til Kira smaker godt ; 0)

Her ligger lille gullet vårt :) Kira passer på :)
Kira vil så veldig ligge på teppet hennes og det er greit bare hun ikke legger seg oppå Alea-Clarise.hehe.
Så noen ganger må vi be henne passe seg,så da går hun rundt Alea-Clarise og legger seg på den andre siden.
Hun passer på :)





Herlig bilder :0D
I morgen skal Anette,kanjse Stine og jeg på messa.
Gleder meg.
skriver da mer i morgen.

kos og klem ja :)

1 kommentar:

  1. Såååå fine bilder av søta... å kira sikkelig herlige begge to =) dere er virkelig heldige som har en såå fin familie =) stooor klem er sååå taknemlig for at dere er mine venner stooor nuss love yaaaa!!

    SvarSlett