søndag 7. februar 2010

Bilder av gullungen og kjekkeste nevø ;)

Oki da har jeg tenkt å legge ut noen bilder av Alea-Clarise og noen av Aron.
Men først tenkte jeg å fortelle litt hva vi har gjort i dag.
Aron ble døpt :)
Gratulere Aron :)
Jeg var da fadder :)
Både Alea-Clarise og Aron var kjempe flinke i kirken så vi var stolte foreldre alle man ;)
Etter på ble da mat og kaker..
Masse bilder av oss alle sammen.
Alea-Clarise sov veldig lite men hun duppet av litt nå og da, men hun ville vel ikke gå glipp av så mye.
Så når vi kom hjem var hun veldig sliten.hihi.stakkar snuppa.
ellers så har vi kost oss veldig :)

Hva synes dere om vannmerkingen?er det bra nok?mer farge eller mindre?

så kommer da bilder av de søte :) kos dere,det gkør jeg ;)

Her skal vi ut på tur og ja da er hun trøtt, nesten som hun veit at nå skal hun kjøre bil hehe.
Ser også ut som hun er ei lita nisse på bildene så da kan vi jo si at hun er vår lille nisse jente :)




Her er gullungen min :)
Smiler og ler til pappan sin.Man må jo nesten bare bli glad når man ser disse bildene :)
lille modellen vår hihi







Her har vi da bildene av skjønhetene :) Her står da både jeg,miriam og mamma\bestemor så de veit vel ikke helt hvem de skal se på.
letteste er vel bestemor som står på siden..
Men er de ikke søte?? :)





1 kommentar: