onsdag 1. august 2012

AUUUU...


I går trente jeg styrke, og jeg som jeg sier til alle.Jeg døde. he he. Gikk bra da ;) Deilig å kjenne hvor sliten kroppen blir, men tøft og tungt.Jeg kan godt si at jeg trente såpass mye at jeg ble kvalm og begynte å brekke meg, ha ha. Så teit og flaut. Men sånn skjer når man tar i litt for mye. ha ha. Jeg kan godt si at jeg skalv i par timer etter på. Men som jeg sa så var det deilig å bli så sliten :)
I natt så drømte jeg at jeg var å handle i butikken å ei dame kjørte på meg i ryggen med en handle vogn og jeg ble super sint for det var jo kjempe vondt, så våknet jeg og da var det ei lita tulle som lå bak meg og sparket meg i ryggen, men ikke hardt men jeg er jo så støl.ha ha.. I dag måtte vi ta buss igjen, bilen måtte til bake til billegen,Er greit å ta buss, men kjedelig å stå opp tidlig ha ha ;)
Jeg hadde da tidlig vakt,sånn at vi var da i bhg halv 7.så da fikk vi gjort mye.
Kan godt si at jeg sleit veldig med å bøye meg,bære osv ha ha, men sånn er det bare ;)
Anders kom å hentet oss halv 3, da kjørte vi å hørte ang bilen,den er mest sannsynlig klar i morgen.ja ja. vente spent da ;)
Så dro de ut på en skogstur mens jeg la meg litt. Sovnet tvert var deilig :)
Nå slapper vi av, å ser på fekting.Tøft at vi kan få gull, selv om akkurat nå ser ut som det blir sølv.Og det er jo ikke noe å hyle for :) Sølv er kult det :)

Så da sier jeg bye bye :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar