torsdag 9. august 2012

zumba time

I dag har jeg skole i dag, og siden vi skulle bli tatt bilde av(voksene) på jobb så var jeg der. Fikk lest litt så nå er jeg i gang ;) he he.  Lykketrollet koste seg i bhg spes sammen med prinsen.De koser seg masse sammen :) Der de syklet,rullet rundt på gresset og bare koste seg :)
Når vi skulle hjem så får jeg beskjed om at hun ikke har på seg bleie, hun har ikke hatt et uhell i dag :) Flinke jenta mi :) I går så hadde hun to uhell, men det er ikke dårlig. Når vi kom hjem ville hun se film, så jeg tenkte vi kunne se noe annet en vennebyen,pus osv så jeg satt på shrek, og dette var noe som hun likte( hun så det i des en gang når hun var syk og alle ble sendt på tv,da følte hun helt med,det samme gjør hun nå) Hun blir vel som mammaen sin som elsker tegnefilmer :)
 Så når Anders kom hjem reiste jeg på jobb igjen, da var det tid for zumba time ;) Vi begynte med zumba gold (det er en lett versjon) så goldfitness. det begynte kvart over 5 til halv7.
Veronika har også zumba på leto, som da starter halv 8 i dag, hun ville at jeg skulle bli med. Jeg tenkte over det, men når jeg kom hjem satt Anders å sov, mens lykketroll satt å så på lille havfruen, he he. Så da fikk jeg sendt Anders i seng, men hun nå ser på shrek igjen. Snart legge tid for henne. Jeg er ikke helt trøtt enda, men skal nok ta en tidlig siden jeg begynner kl 7 i morgen. Så da veit dere det ;) he he, da sier jeg bye bye.
(nå føler jeg at det blir mye om meg her og ikke henne på denne bloggen, men er jo om min fam ;) he he.)

I-A


2 kommentarer:

  1. Hei vennen. Prøver dette for første gang. Glad for å kunne følge med dere. Så utrolig morsomt at du stod på matta :-) Klemmer fra Mari

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Så koselig at du føler med :) Klemmer fra oss :)

    SvarSlett