tirsdag 7. august 2012

Trening i dag tidelig :)

Ja i dag kjørte jeg snupp til barnehagen og så dro jeg får trene. I dag så gikk jeg på en step maskin ca 30 min,så tok jeg push ups, så utfall,så en vekt som jeg "slang" opp og ned,så mage,så opp og ned på en benk og til slutt armer. der jeg da sto inntil en klatrevegg, med strikker som jeg da lener meg bakover å så dra meg opp igjen. Dette gjorde jeg 3 runder. Svetta som en gris ;) ha ha. Men deilig da. I dag så føler jeg meg ikke så dårlig som sist jeg trente styrke. Men kjenner det litt i beina nå, og kanskje litt i ryggen.

 

Sånn ser jeg ut når jeg tar utfall(Kanskje ikke så blid og ikke så lite svett) og på google så fant jeg dette bilde. Sånn får jeg etter utfall;)
ha ha ;)

Ellers så hentet vi henne sammen i dag, hun hadde vært blid og fornøyd. Hun har sluttet å sove i barnehagen,så hun får  litt mer tid sammen med de voksene på basen hennes. I dag så ble vi enig om at hun ikke skal ha på seg bleie når hun er inne, men skal ha den på når de skal være ute. Men de skal ikke tvinge henne på do eller no. Og det er jeg enig i :)
Ellers så dro vi til Anne Merete i stad, hun hadde punktert så hun trengte litt hjelp siden den som løsner boltene knakk. Så vi reiste ned også viste det seg at den som vi hadde ikke passet boltene hennes så vi måtte kjøre rundt å finne en butikk som hadde. Vi kjørte til Jessheim senter, men der hadde lyset gått så da gikk ikke det,så kjørte vi til et par andre steder men de hadde ikke. SÅ tilslutt satset vi på at lyset hadde kommet på å ja da :) SÅ da var det å reise tilbake til henne å fikse dekk. Nå sitter Anders å ser på OL mens jeg sitter her :) Lykketrollet ligger i senga å leser hun elsker å lese. Blir vel som mammaen sin  ;)

Ja da skal jeg snart legge meg, gjesp gjesp sier jeg nå ;) hihi

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar