tirsdag 28. august 2012

En fin dag

I dag sto jeg opp halv 8, jeg skulle til en medstudent kl 9, men først kjøre lykketrollet til barnehagen. Hadde greit med tid, men når jeg skulle lage mat til henne så hadde vi ikke noe mer brød så da ble det litt dårligere tid, så hun fikk knekkebrød(noe hun ikke ville ha) også kjøre til butikken. Kom på jobb der jeg da fikset matboks til henne. Og leverte lykketroll ved å si hun har vondt i magen, ha en fin dag. Glad i deg, Hun smilte og vinket. Jeg dro til Anne Merete og så videre til Pamela. Vi var der akkurat kl 9 og var ferdig med skolearbeid rundt kvart på et. Jeg har litt igjen, men det får jeg gjøre i morgen. Så dro jeg hjem og spiste litt før jeg hentet Lykketroll. Hun var fornøyd helt vi kom hjem. Da var hun ikke så blid. Gråt og bare gjorde bøll. Anders kom hjem og tok henne med seg for å bade, da var hun blid ;) Jeg satt og fikset et kostyme som vi skal bruke i på fredag da barnehagen og alle andre barnehagen skal ha fotball tunering. Jeg skal være heia jente ;) Hva vi skal være er hemmelig til fredag ;) he he. Når Anders og lykketroll kom hjem var hun sulten så vi lagde mat.Klart vi lagde mat ;) ha ha. Hun har også fått litt sansen for klistremerke igjen og tar det over alt. Så tok hun en fin blomst på seg, men ser ut som noe helt annet. ser dere hva??
 Ser dere den?? Litt vanskelig.
Japp,hun har den under nesa å ser ut som en buse ;) ha ha. Men søt er hun.

Ellers begynner det å bli kaldt :( buhu.. På mandag når jeg starte kl 7 måtte jeg skrape  bilen, det var is på den. buhu.. Er det klart for vinteren? Ikke enda. Jeg er ikke klar..
Ja ja, det var litt for i dag, nå skal jeg hoppe i seng, er sliten jeg. Så da sier jeg.
Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar