søndag 26. august 2012

Sliten jeg

I går så lærte mamma meg å lage hjemmelagd pai. Også inviterte vi Anne Merete på middag. Det var kjempe koselig. Jeg var sliten i går også, men fikk tatt en liten lur. Men så la jeg meg rundt et i natt, også skulle jeg opp kvart over tre. Skulle kjøre mamma til flyplassen. Nå har hun vært her i over en uke, så da skulle hun hjem igjen :( Vel jeg er veldig flink til å stå opp når jeg skal kjøre, hente osv. Men mamma måtte vekke meg halv fire. Da spratt jeg opp av senga. Jeg husker at kl ringte kvart over 3 og at Anders spurte meg hvor mye kl var. Men så sovnet jeg igjen. Så mamma kom inn å sa nå er kl halv 4, så tenkte jeg pokker nå kommer vi for seint.Men det gjorde vi ikke. Når jeg kom hjem igjen så gikk inn for å se lykketrollet, men hun var ikke på rommet sitt, da kjente jeg at jeg fikk et lite stikk i hjerte, men skjønte det at hun sov inne hos pappaen sin. Jeg kan godt si at det er veldig koselig å ha ei lita i senga, men når både pappaen og hun snorker da kan jeg si. slitsomt ;) Så i dag våknet hun halv 9 og da sto vi også opp. Siden vi skulle jobbe på butikken til Anders. Jeg var kjempe trøtt. Denne gangen tok vi med oss en bære bar pc sånn at lykketrollet kunne se på filmer mens vi jobbet. Når jeg var ferdig så ble jeg mer og mer sliten og skulle ønske jeg kunne sove som disse søte små.
Er de ikke søte? he he. Vel når vi kom hjem fikk jeg lov til å sove et par timer og det var veldig godt.
Når jeg våknet var det helt stille i heimmen. Anders hadde da tatt med lykketroll sånn at hun fikk seg mat. Når de kom hjem fortalte hun meg at hun hadde vært på do og basjet.he he. og hun var veldig stolt. Anders sa da at hun selv hadde sagt at hun måtte på do, selv om hun hadde på seg bleie. Så nå begynner hun å bli stor. Det er jenta mi si det ;)
Er det ikke rart at man blir stolt av barn som endelig kan gå på do osv, selv om det er en vanlig ting? he he. Men sånn er det vel bare ;)
 Nå skal jeg legge meg. Jeg begynner kl 07.00 i morgen. gjesp,gjesp.  ferdig halv 3 da.
Så da sier vi natti natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar