torsdag 2. august 2012

regn regn gå din vei

I dag så kunne lykketrollet velge om hun skulle være hjemme eller skulle til barnehagen, og hun ville i barnehagen. Siden bilen forsatt står hos bil legen måtte vi da ta buss. Jeg bruker jo bæremeis, men så klart hadde jeg glemt å ta den ut av bilen i går så da måtte vi ta bussen. Plutselig fikk vi litt dårlig tid så jeg slang lykketroll på skuldra å "løp" opp til bussholder plassen. Og vi rakk den :) Jeg hadde ikke penger til bussen hjem så jeg trasket hjem over i en fin fart :) Hadde ikke så langt igjen da min storesøster stoppet og lurte på om jeg ville sitte på :) JA takk sa jeg da ;) he he. Så etter et par timer hjemme var det bare å ta bussen til barnehagen(jeg hadde da tatt ut penger) så da var det bare vente på bussen til bhg. Det begynte så klart å regne, men det gikk greit. Lykketrollet koste seg masse i bhg men hun gledet seg til å ta bussen hjem igjen. Jeg måtte da ringe Anders får å høre når bussen gikk hjem , men da sa han at det gikk bare en gang i timen så den rakk jeg ikke for den hadde akkurat gått, så da måtte vi bare ta beina fatt, vi gikk til bussholderplassen for å se når neste buss kom og da sto det 15,13. Kl var da sånn ca 15 så jeg fant ut at jeg måtte bare gå til neste bussholder plassen, så jeg slang lykketrollet på skuldrene og gikk en super fart ;) Regne dalt ned mens jeg gikk " maraton"

Når jeg kom til neste bussholder plass følte jeg at jeg hadde en super fart sånn at jeg kunne bare forsette å gå. Nå begynte jeg å kjenne at lykketrollet begynte å sitte veldig skjevt, følte at jeg skulle miste henne inne mellom,da fant jeg ut at hun hadde sovnet. ha ha. Bra sove hjerte eller?? Vel jeg når jeg kom forbi kiwi så hadde jeg vel ca 4-5 min å gå, å jagu så kom min storesøster igjen. Ha ha. så siden det regnet masse og jeg kjente at jeg fikk litt vondt i skuldra så satt vi på resten av veien ha ha.. Må ha sett teit ut da ;) Ei som sover på skuldra til mammaen som går ha ha. Også sitter jeg å tenker om skal bli med på zumba i dag

Er jo sliten, men det er jo ingen grunn til å holde meg, unna. Vi får se hva jeg gjør. Nå skal jeg kose meg med lykketroll så får vi se om jeg skriver noe mer i morgen.

Bye bye.
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar