søndag 26. august 2012

Hei hei

Ja da er jeg her igjen ;) Nå har det vært lenge siden jeg har skrevet. Har vel vært litt sliten og + at jeg ble sykemeldt en uke pga av masse sår i munn sånn at jeg ikke fikk spist. Det var ikke godt. Så da fikk jeg ikke trene hel :( Så to uker uten trening. Første pga syk og andre pga ferie. Mamma har jo kommet et tur fra Spania. Lille prinsessen vår ble jo døpt på søndag, så mamma kom for det. Hun har bodd her hele tiden, men vært på besøk hos de andre også. Lykketrollet har da vært hjemme med meg. Hun er nå stor jente og sluttet med bleie. Men sover med den da.Selv om hun er helt tørr om morgen. Enset hun sliter med er når hun må bajse så glemmer hun nok at hun ikke kan bare gjøre det i trusa, så det går mange truser i søpla, men vi trenger ikke å nevne for henne at hun skal gå på do hun gjør det selv, eller så sier hun i fra :) Flink jente. Vi var også på øre, nese, hals lege og han sa at hun var kjempe fin, trenger ikke komme mer :) Ikke noe væske eller noe nå. Så vis det ble verre skulle vi bare si i fra, men nå er hun frisk, Jippi he he.. Ellers så begynner vi snart på skolen, neste uke.væææ. he he. Gleder meg men gruer meg også. Blir nok slitsomt, men det blir bra :)
Tenkte å vise et bilde fra gårdsfesten
 Anders som bonde og jeg som en dronning bie :) Var vi ikke fine?

Også fant jeg et bilde av meg når jeg var sånn ca to år.
 er jeg ikke søt?
og da måtte jeg også finne et bilde av lykketroll
ca to år her :) er vi like?

Ha en super fin natt ;)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar