mandag 30. juli 2012

Amadeus parken :)

I dag hadde jeg fri fra jobb fordi jeg avspaserer, vi måtte bli "kvitt" de så da tok jeg meg fri idag. Jeg leverte lykketrollet i barnehagen og dro hjem til Molly(vi er hunderpasser). Så ringer Anders og spør om vi skal reise til Amadeus parken og det var jeg med på, så da hentet vi lykketrollet fra bhg og dro en tur.
Der så vi aper, sebra,ender,skilpadder, alligator osv. men det hun synes var best var å skli.
Så vi satt å så på henne løpe opp og sklei ned, mange mange ganger.Se på meg, se på meg.he he.
Etter hvert spiste vi pølser så måtte hun skli igjen. Tilsutt fikk vi gå og da møte vi geiter, dette var gøy. Hun ga litt mat og koste masse. Når vi kom hjem gikk vi til naboen Christian å lekte, de har fått en nydelig valp som er så snill og god. Og vi var lenge lenge ute. Når det var på tide å legge seg ville hun ikke. Hun var ikke trøtt, men til slutt sovnet hun. Nå skal jeg kle på meg og hente folka på flyplassen, så da sier jeg. Bye bye..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar