søndag 8. juli 2012

hei hei

Hei hei :) Ja da har vi er vi snart ferdig med vår andre ukes ferie, det går veldig fort, men sånn er det bare. Vi har vært i Kristiansand dyrepark, der har ikke jeg noen bilder fra, for kamera mitt bestemte seg for at den ikke ville ta bilder. Men Anders har tatt, det tar da litt tid før jeg får lagt ut noe derfra pga det er et annet bildeprogram. Men vi koste oss masse :) Vi bodde på Abra Havn :) Dette er noe jeg anbefaler masse.Vi så den sorte dame, og møte noen pirater :) Også kl 8.00 neste morgen kom den sorte dame inn på abra havn der de sang og danset. Vi så også langemann.Han er bare kul hihi. Så dro vi til dyreparken som lå kun et par min unna, her så vi mange søte og rare dyr. Lykketroll var mer opptatt av sijrafer og om vi så hiv `o Hoi.(les:Kaptein Sabeltann)Men han kom ikke før 6 juli eller no. Men ihvertfall hun fikk prøvd et par karuseller, vi så pappa huske(eller en karusell som gynger fram og tilbake og går høyre og høyre, men som snuppa sier:Huske,huske ;)) Vi koste oss masse masse mye, neste år skal vi være der lengre :)
Men lykketrollet er kjempe flink når vi kjører bil, vi kjørte hjem den dagen mens hun da sov et par timer også så hun på film resten.Super jente :)P.s: Vi hadde kjempe fint vær ;)
Når vi kom hjem hadde bestemor fra Spania kommet og hun skulle være her i Norge i en uke, det var gøy. Bestemor skulle nok har delt seg i mange, men vi alle fikk kost med henne :) Bestemor var også barnevakt for lykketrollet en lørdag da Anders og jeg dro på gårds fest der Anders var en bonde mens jeg var en bie :) Det var også gøy :) Bilder kommer seinere.
 Denne uken dro vi til Lillehammer, vi skulle en liten tur til hunderfossen, vi sov da i en hytte som lå rett ved siden av hunderfossen, der vi hadde hytta så var det et par alpakka\lama og et par heste, dette likte lykketrollet. Mammaen også. Anders var ikke så fornøyd på natta da han ble verre.(tett osv) Når han våknet så han ikke ut. Stakkar,fikk vondt av han da. Hovene øyner, og tett. Men gikk bedre ut over kvelden.
 Her er alpakka\ lamaene, sto også en kjempe fin hvit hest sammen med de, men den fikk jeg ikke noe fint bilde av, neste inn heng sto det tre søte små hester :)

Lykketrollet som kjører bil :) Dette var kjempe gøy, hun koste seg masse.
Se på dette fjeset :) Ei som koser seg ja :) <3

Eventyrslottet.

Så nå skal vi kose oss og bare slappe av.
Så sier nå da.. Natta :)

I-A

1 kommentar:

  1. Det var mange fine bilder og eventyrslottet til lillesøs jo...knis....;O))

    SvarSlett