fredag 15. juni 2012

Tuller ikke nå!!

I går det fint vær :) Sola var der ihvertfall. Vi koste oss med jordbær.mmm. Så fant Anders ut av han skulle klippe gresset og da skulle lykketrollet være med.
Her konsentrer hun seg kjempe masse. Er jo litt vanskelig da.

Men så fikk hun dreisen på det og smilte var ikke lite ;)
I dag skulle jeg begynne på jobb halv ni til fire, men i dag våknet jeg med ei veldig varm jente som da hadde 37.9 og veldig vondt i magen. Så jeg holdt henne hjemme. Så da skulle jeg være hjemme til Anders kom så byttet vi på. Etter tre veldig fine bleier rett etter hverandre så var hun fin,og formen ble bedre. Jeg dro på jobb halv to og var da der til kl fem. Det gikk greit men var litt tungt, er mye man ikke helt får med seg, he he.Men jeg fikset det ;) Også hadde jeg Ranja til fire så det hjalp. Verdens beste ped l :) Me like..
I morgen skal Anne Merete og jeg til Anette. Og det blir gøy. Hun skal feire bursdagen sin.Lenge siden jeg har sett henne så da blir det bra. Ellers så er alt bra. Sliten, men det er jeg jo hele tiden ha ha.. Så nå skal jeg henge opp tøy også legge meg, har vel ei som skal stå opp tidlig i morgen ;) Lille frøken snupp. I dag så sa hun til meg:Supermann kjekk også pappa da :)(vi så på supermann) også i stad når vi kjørte bil sa vi: Hva er du? (hun har lært å si tulleberte av bestefar) og da sa hun: tuller ikke nå.. hun er bare herlig <3 eller sånn når hun skulle sette seg i bilen i går slår hodet sitt og så sier hun:Unnskyld..åååå Begynner å bli stor jente.

Ja ja. Da tenker jeg at jeg sier natta og satser på at det kommer mer skriving i morgen eller søndag :)
Natti natt
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar