mandag 4. juni 2012

hei og hopp

 Hei og hopp alle sammen. I dag våknet lykketrollet kl kvart på 8.. OJJJ. he he. deilig deilig. Jeg begynte ikke på jobb før halv ti så vi hadde god tid. Men lykketrollet hadde bestemt at hun skulle ikke være hjemme, skulle i barnehagen. Hun vil helst spise frokost i barnehagen, dette er nok de fleste ungen vil, eller vant til. Så noen sliter med å skjønne at i dag skal de spise hjemme. Men jeg fikk ivertfall i henne en brødskive, men det hun gledet seg mest til var å spise jordbær, dette gledet hun seg kjempe masse til he he. God jenta mi <3. Vel etter hvert dro vi til barnehagen, og da skulle basen hennes ut, så jeg hjalp med å finne fram klær, for nå er hun så stor at hun klarer å kle på seg selv ;) Selv om hun noen ganger vil at vi skal hjelpe henne. Anders hente henne rundt 4, mens jeg var på jobb til 5. Det gikk bra, men var slitsomt. Så var deilig å komme hjem da :)
I dag fikk lykketrollet klær av ei voksen på hennes base, og der var det en tingeling kjole som var rosa.(eller mer grønt,men hadde rosa i) og den skulle hun ha på seg. Så måtte hun tegne litt.
Ser dere litt av kjolen hennes ;) og tegningen hennes. Men det var ikke bare på arket hun tegnet
hun hadde også tegnet på seg selv, beina, neglene,under beina osv.Men dette tok jeg ikke bilde av da he he, men det var ikke bare der hun tegnet.
Mamma måtte også bli tegnet på, eller som hun sier pupppupp. he he. så jeg er da både svart og litt rød, men jeg ble kjempe fin ;) ha ha..

Ellers så har vi kost oss hjemme i dag, ikke hadde så mye tid i dag. Men i morgen blir det mer tid. Da skal jeg se om vi finner på noe kult ;) he he.
Da sier jeg natti natt :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar