tirsdag 5. juni 2012

Jordbær jenta vår

I dag våknet hun kvart på 8, siden jeg da har skole dag i dag, så skulle jeg ikke på jobb. Lykketrollet ville spise i barnehagen i dag også, så da var det bare å komme oss i gang. Hun sier at hun må på do å tisse, og jeg får henne på å do, hun reiser seg fort opp og sier at hun er ferdig men jeg ser at hun må tisse så jeg ber henne sette seg ned igjen, og at vis hun tisser så skulle hun få noe godt. Da tisset hun masse på do :) JIPPI ;)
Så når hun var ferdig fikk hun et par mini marsmellows. (eller hvordan det skrives) Så kjørte jeg henne i barnehagen og da fikk hun spise sammen de andre barna. Jeg dro hjem for å styre litt. Skulle egentlig få besøk av Miriam, men jeg sovnet å sove bra lenge så da kom de ikke ;) Jeg fikk også ryddet litt oppe.
Så var det på tide å hente frøken lykketroll, og hun var veldig fornøyd. Fortalte at hun hadde tisset på do i barnehagen. Er det lov å bare si at nå er mammaen fornøyd? Lille lykketroll som begynner å bli stor <3
Etter maten så skulle vi spise jordbær.
og det elsker hun. JORDBÆR jenta mi :)
også må hun smile pent ;) men fløte i munn ;) ha ha, også har hun på den samme kjolen som hun hadde i går, hun er forelsket i den ;) så takk til Lene :)
Nå skal jeg snart fikse matboksen til henne, sånn at vi får sov litt lenger i morgen, men begynner kl 7 i morgen så blir ikke lenge lenge. Skriver mer i morgen håper jeg ;)

Natta.
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar