tirsdag 12. juni 2012

hei på dere :)

Hei på dere alle.Nå kommer det noen bilder.Ikke mange men noen ;) he he. På søndag var det fint vær her.Skulle tru sommeren har kommet,men dagen etter var det regn ;) hehe.Men ivertfall så grillet vi fisk som var kjempe godt, og etter på koste lykketrollet seg i hagen,mens jeg sto i vinduet å tok bilder.
 Her må hun pose litt,hun hadde det kjempe morsomt,hun kastet seg på bakken og bare tulla.

I går så hadde jeg seinvakt, da slutter jeg kl 17, men så fikk vi beskjed at vi skulle ha personalmøte.dette er noe vi har fått vite, men lappen var borte.Så mange fikk litt hetta,og jeg bare tenke å nei. he he. Men da har jeg en snill kjæreste som hentet lykketrollet og hadde med mat til meg og Ranja :) hihi
Men kan godt si at det var deilig og komme hjem etter på :)
 Her poser hun igjen ;) dette er på mandag,hun ville ha på seg kjole.Hun elsker å være fin i kjole ;)
 Smil sier hun er :) med kult hår :)
Tullejenta mi :)

I dag så jeg har jeg fri,så i dag sov vi lenge, også ventet vi på at tante Mari skulle komme. Lykketrollet gledet så masse, at hun våknet flere ganger fra kl 6 og sa:Mari?? og jeg sa da sove litt til.Men vi fikk sove litt da ;) Så kom tante Mari og lykketrollet var klar til å dra med engang,og jeg fikk nesten ikke hade nuss for hun skulle dra på hoppeloppe land.
Når hun dro gikk jeg å la meg,har hatt vondt i hodet.Og det har jeg hatt mye i det siste, men regner med at jeg bare er sliten og klar for ferie ;) ha ha. I morgen er det sommerfest på jobb.Da skal jeg være forteller i skinnvotten, og det blir spennende,de eldste barna gleder seg nok til å vise seg fram og til å begynne på skolen.Detter er veldig trist for oss,siden vi har vært sammen med lenge.Men vi skal kose oss masse med de :)  Ellers nå venter vi i spent på svar..Ikke lenge til..Om vi har stått på eksamen.krysser for at det er bestått ;) :) hihi. ja ja. da sier jeg skrives ;) ha ha

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar