søndag 3. juni 2012

Matte eksamen er over.

Ja da er endelig matte eksamen over. Jeg dro til Hamar med Anne Merete på torsdagen, vi skulle sove hos tanten henne. Veldig hyggelig. Vi leste og leste og bare tulla og tøysa ;) men så var det på tide å legge oss. For å si det sånn vi sov ikke så godt denne natta. Vel fredagen kom og vi hadde eksamen. Det gikk greit. Har ikke noen spesiell følelse på hvordan det gikk, så vi må vente på svar som er den 22 juni.
Ellers i dag så våknet lykketroll opp halv 7 så vi fant ut at vi skulle bli med Anders på jobb.
Han jobber jo på søndager og mange ganger er han der mange mange mange timer så vi ble med.
Jeg tok og sjekket alle varene i kjøledisken som ost, kjøttdeig osv etter varer som går ut på dato og etter at jeg er ferdig med det så så jeg over melkekjøla. Mens jeg ser over så fikser Anders resten av butikken. Lykketrollet elsker å være i mutikken som hun sier, finner på masse rart, plutselig er hun borte, men finner henne ved bladene der hun da ligger på gulvet å leser, eller så har hun gjemt seg bak noen hyller.
  her slapper hun av. Er jo tungt å jobbe ;)

          Pappaen som bestiller varer.
   Lykketroll finner ut at hun må hjelpe til for hun synes ikke kjeks hylla ser bra ut, hun mener
 
 at kjeksen ser bedre ut om de ligger på gulvet, da ser jo alle dem ;)
Vi var på butikken fra 8 til ca halv 4, så hun var bra sliten. Sovnet i bilen.
Kom hjem var hun ikke så fornøyd, men etter hvert ble hun mer fornøyd. Hjalp til ute i hagen, tegnet litt, sang og danset. Men så plutselig så ble hun veldig sliten.

og da er det godt å sitte på fang :) Nå skal jeg lage mat til mat boksen hennes.
Så da skrives vi :)

Natta :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar