tirsdag 17. juli 2012

hei og hå

Ei som gleder seg til vi skal til Hiv `o hoi ;)

I det siste har jeg lest bloggen min fra jeg begynte å må si at det er litt gøy å lese. Mye rart he he. I går begynte vi bhg igjen, den lille gule vil vi ikke kjøre før vi har sjekket hva som er gærent med den, så da måtte vi ta bussen. Lykketrollet gledet seg veldig til å ta buss, jeg gledet meg ikke så mye. slitsom å stå opp veldig tidlig he he. Men jeg vekket henne kl halv 6 og hun ville ikke stå opp, men så sa jeg at vi skal ta bussen så hun spratt opp. Var på jobben kl halv 7, og det var helt greit fikk fikset ting osv. Første unge kom ca halv 8,så den neste kvart på 8, så kom Hannes og kl 9 var vi hele 6 barn ;) Vi ble 8 etter kl 12. Når Yvonne kom på jobb fikk jeg reise hjem,så vi var hjemme rundt 2, når Anders kom hjem sovnet jeg tvert he he. (jeg hadde ikke sovet så mye natt til mandag, var redd for å forsove meg så jeg sovnet jk 3, og sto opp 5,gjesp) he he.. I natt kjørte jeg søsteren til flyplassen så jeg får da låne bilen hennes i 2 uker det er deilig ;)
Når jeg kom hjem var kl rundt kvart over4 og da la jeg meg, (jeg har fri tirsdager og torsdager) lykketrollet pleier å sove til halv 8,så jeg regnet med at hun skulle det i dag å, men nei i dag våknet hun kl 6, og var klar for dagen, jeg klarte ikke å åpne øyene så jeg sov til kl 7. Da jeg hørte ei som ropte mamma. mamma. bombom(Olebrum),da har hun satt på den selv, men ikke kommet lengre enn til menyen, hehe. Så da sto jeg opp og fikset henne til bhg.Når jeg kom hjem ryddet jeg litt, så litt på tv og sov en t.Så hentet jeg Lykketrollet og dro så til Ranja der hun og Mathias lekte sammen. I dag har jeg laget nuddelsuppe med reker, det var veldig godt. Alle spiste seg mett på det ;) Så var det jordbær.mmm.. Nå skal jeg snart legge meg, begynner ikke før kl 12 i morgen. Så blir jeg så lenge det trengs.. Ha en super fin kveld alle sammen :)

Klem fra oss 3 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar