lørdag 14. juli 2012

Pus med støvler

På søndag sist uke kjøpte vi pus med støvler til lykketrollet. Når vi viste den til henne ble hun helt i 100. Til meg?? Så da måtte vi se på den. Og det var morsomt å se på henne, hun var helt oppslukt, når pus hoppet fra en bru begynte hun nesten å gråte å satt å ropte NEI,NEI,NEI flere ganger. Også gikk det bra og da smilte hun. Flere ganger hun ble "redd" for at det ikke bra med pus og ropte nei, nei flere ganger igjennom filmen. Men er morsomt å se hvor med hun er. Tor Erik kom å så på henne også, og hun la bare merke til filmen og ikke noen andre.
                                       
Vel jeg veit ikke helt hvor mange ganger vi har sett denne filmen, men hun er like med og kanskje mer. Hun hermer etter de. Så dette er en fin film for henne.
Hun sier at jente pusen er mamma og pus er pappa he he. søte jente da <3 er ikke bare pus med støvler hun er hekta på. helten hennes nå er :

Japp, Kaptein Sabeltann eller som hun sier Hiv`O Hoi. Hun elsker sangen og Pinky og Langemann. Snakker mye om de, og må se de filmen 100 ganger om dagen eller høre musikk fra Kaptein Sabeltann. Så nå på min Spotify ligger det masse sanger fra selveste kongen på havet. Lykketrollet sier selv at hun er ei sjørøverprinsesse:) Det er jenta si.. Nei jeg får vel se mer på Pus med Støvler.

jepp ser om jeg skriver mer etter på, he he

I-A
P.S Anner ikke hvorfor begynnelsen blir hvit, men får se om jeg finner det ut ;) he he

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar