torsdag 12. april 2012

litt skole oppgave. he he

I dag leverte jeg lykketroll i barnehagen til halv 8, også dro jeg til biblioteket for å møte resten av jentene, vi skulle studere, men etter en time fant vi ut at det var beste å reise hjem å studere hjemme. Jeg sendte den 3 oppgaven og da krysser vi alt vi har at den blir godkjent.
Også rettet jeg på den 2 oppgaven som jeg ikke fikk godkjent på.Så jeg skal finne litt mer fagstoff så sender jeg den og håper jeg får denne også godkjent he he.
På bildet over ser dere praksisboka mi,og permen min.
Her er pc min og skriveboka mi ;)
Her er jeg som er blid og fornøyd,men litt sliten.
Dette er da APA-Standeren. Det er dette jeg ikke fikk godkjent på.
Det er når man tar et sitat eller noe som man tar ut fra en bok hvordan man da skal sette det i oppgaven.Det er litt vanskelig, men begynner å få heng på det nå
Så når kl var 15 dro jeg får hente lykketrollet i barnehagen, men det ville hun ikke.De hadde det så koselig at hun ville bli,vi brukte ca trekvarter på å komme oss ut av barnehagen.
Når vi kom hjem fikk hun en bok i posten,oppdrag nemo med cd og et spill.Det syntes hun var gøy.
Nå venter vi på pappa for vi skal snart spise mat :) he he.
Kanskje skriver jeg mer etter på, vi får se.
Ha en forsatt fin dag :)

I-A


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar