søndag 1. april 2012

hei å hå

Jippiji.
Da har jeg fått en søt liten laptop :)
Endelig.
Den er så søt og liten å veldig lett, så nå prøver jeg den her på bloggen.
Så derfor kommer det ikke noen bilder, siden jeg ikke har noen bilder her enda ;)
Ellers er alt bra.
Påskeferie :)
Eller jeg har fri hele uka, mens lykketrollet skal i barnehagen mandag og tirsdag
Detter er pga at jeg skal få studert.
Jeg må ivertfall ha to dager å da er det like så godt å ta det mandag og tirsdag.
Da har man mer tid å leke resten av uka ;) he he.
I dag har vi vært hos Miriam. Linda og jeg laget lasagne,kaker osv og en fin bleiekake til Miriam.
Nå er det ikke lenge til vi blir tanter igjen å vi gleder oss masse til den lille prinsessa <3
Da sier jeg natta og sov godt alle sammen :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar