søndag 29. april 2012

Hei og hopp


På fredag var vi på Jessheim bibliotek der vår matte lærer kom, vi skal jo snart ha matte eksamen, eller 1 juni, men det går jo fort he he. Jeg skjønte mer når han snakket, men vi kan jo det selv om vi ikke har hatt så mange oppgaver som vi har hatt med ped. Men vi har jo lest da :) Vel det var ganske morsomt, for Hans (læreren) er morsom. he he. Så når vi skulle jobbe selv så snakket jeg med Anne Merete om jeg skulle droppe trening, men kom fram til at nei jeg må trene. Denne gangen skulle jeg bli med styrke.Vi går rundt i sirkel, der vi skal stoppe på 10 stopp i 45 sek.Jeg var ganske sikker på at jeg skulle dø, men gud så herlig etter på ;)

                                                      Dette er meg ;) he he.
På lørdag våknet jeg støl, jeg kom meg nesten ikke opp he he. Men jeg klarte det til slutt ;) Lykketrollet skulle til tante Line, onkel Mats og Molly. Dette glede hun seg veldig til hihi. Mens hun var der, så dro Anders, Tor Erik, Jonas og jeg til Lørenskog kino. Den nye kinoen. Var fin den altså :) Vi så en super kul film. Eller jeg syntes den var kul :) Vi så:

                                                        The Avengers.
Jeg satt å koste meg hele filmen. Jeg skulle ønske jeg var med selv he he ;)
Denne filmen må dere se. Vi så den i 3D, Jonas fikk vondt i hodet av 3D, men den finnes også i 2D. Dra å se ;)

Er forsatt støl i dag, men klarer å gå litt bedre i dag he he. Jeg sleit med å gå i går ha ha, spesielt når vi gå nedover og opp i trapper ;)
Men det var det he he.

Snart kommer lykkeroll hjem gleder meg :)
Finne på noe, men veit ikke hva. Sola skinner og dagen er bare bra :)

Ha en super fin søndag folkens :)

I-A



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar