onsdag 11. april 2012

Den nye lille prinsessen

På søndag kom den lille Iben til verden :) Endelig.
Vi har ventet lenge på henne, he he 9 mnd ;)
På mandag dro vi får å besøke henne og Miriam.Linda og Tilla-Sofie,lykketroll og jeg dro.
Lykketroll gledet seg masse til å se Miriam og baby magen, men når vi kom fram på sykehotellet og Miriam kom ut med den lille prinsessen ble hun rar, ville ikke se på den lille engang.
Men denne lille snuppa her skulle bare kose :)
Jeg med min nye søte niese <3
Søta <3 (ikke så veldig bra bilder)
Lykketroll sitter lengst unna.og leser bok isteden.
og sitte i vinduskarmen er bedre;)
Men hun snakker mye om Miriam og baby, så vi skal nok reise en dag å besøk dem igjen.
Nå skal jeg gå å legge meg.
Skal på skolen i morgen.
Så da sier jeg natta :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar