søndag 15. april 2012

Jente kveld.

I går dro vi får å hente lykketrollet hos farmor eller som hun sier bestemor.
Hun hadde kost seg masse sammen med farmor,raptus og Tor. Lagd kake, og spist kake ;) Hatt besøk av tanter. Og hatt det gøy.
Anders og jeg dro samtidig for å hente henne, men kjørte hver vår bil.
Han skulle jogge etter på for å så dra til Kim.
Så etter vi ga pappa en god kos og så reiste vi hver vår vei. Vi jentene reiste på butikken og kjøpet kylling, baconsvor,litt små godt. Så reiste vi hjem.

Her er mammas lille hjelper som slår baconsvor, mens hun spiser en samtidig.

Vi begge må ta en til for å smake at det er godt.
Nå har vi da hakket baconsvor,hatt litt parmesan oppi en skål og i en annen skål har vi to egg.
Har skjært opp kyllingfile i noen passende str, som vi først tok oppi skålen med egg så etter oppi den andre skålen med baconsvor.

Vi lager hjemme lagd kylling nuggets :)
Ovnen på 225 og sett de inn i ca 20-25 min. Med pomfri.
Her er maten vår :) Smakte bra, men manglet litt mer smak.
Og etter mat så var det godis tid så dusjen. Dette var da gøy. Hun satt lenge og koste seg og badet dokken sin, etter på gikk vi ned i stua igjen for å snakke med bestemor på skype så var det legge tid.
Og siden pappa ikke var hjemme fikk hun sove i senga vår :)
Først kastet hun meg ut for hun skulle spille, men så begynte hun å sutre og så ble det stille. Når jeg kom opp måtte jeg ta et bilde av henne.
Lille lykketroll som sovnet feil vei og sov veldig godt ;)

Vel i dag våknet hun kl 6. Hvorfor sover hun lenge hos farmor og tanter. Og mange ganger sover hun lenge når pappa skal stå opp, men når jeg skal stå opp med henne er det kl 6? he he.
Smokken savnet begynner å bli bedre, i natt har hun kun gråtet etter den en gang, men snakker masse om smokken for det ;)

Ikke så veldig fint vær her i dag ;) he he, snødde litt i stad, men nå er det bare mørkt ute.
Ha en fin dag :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar