tirsdag 7. desember 2010

Ute å sett på alt og ingenting

I dag hadde mamma fri fra jobb,men pappa sto opp med meg.
Pappa skulle en tur på jobb.
Etter at han kom hjem reiste vi litt over alt for å se på alt og ingenting.
Vi havnet til slutt på IKEA.
Der fikk spiste vi mat også fikk jeg leke litt.
Kjøpte også 2 kopper,3 dype tallerken og 3 vanlig tallerken+ en skje,en gaffel og en kniv til meg.
Jeg begynte å bli trøtt så jeg sovnet med en gang vi satt i bilen,men fikk vel sovet kun 10 min eller kanskje litt mer.
Vi stoppet innom jobben til pappa for å handle til uka.
Denne uka ble det veldig lite,men det er jo fint det ;)
I morgen skal vi på svømming.
Gleder meg masse til det.

Ellers er det ting som skjer her framover.
Men det får dere vite senere.

Ha en strålende 7 des :)

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Heldig du er som får så mye fint;O)))
    Jeg syns det er kjempe stas med alt som skjer fremover...;oP
    Kjempe glad i deg snuppa mi!!!
    Nuss og klem fra tante og Tilla-Sofie♥♥♥♥♥♥

    SvarSlett