torsdag 9. desember 2010

Hei på dere


(gammelt bilde)
Ja det er litt vanskelig å skrive på bloggen når vi nesten aldri er hjemme,så da får jeg skrive litt nå.
I de siste dagene har det vært så kaldt at man ikke kan være ute og greit er nok det.
Er vondt å gå ut.
Men da må vi finne på noe inne,ikke alltid like lett.
I går så ville jeg ikke sove.Jeg gråt og gråt.
Og pappa la meg tok meg opp,la meg osv.
Mamma var på jobb og etter jobb dro hun til noe som kalles kiropraktor.
Så mamma hadde vondt over alt,knakk knakk sa det.
Hun må tilbake i morgen.
Det er ikke lenge til mamma har bursdag.
På lørdag.
Det gleder hun seg til,selv om pappa skal på julebord med gutta.
Men vi skal kose oss for det.
Så var vi en tur innom søte Tilla-Sofie :)
Hun er så søt.
Onkel Geir-Olav ga meg en pepperkake også løftet han meg opp når han lagde mat.
Og onkel Geir-Olav han er verdens høyeste når han løfter meg opp da blir jeg høy og kan nesten se til Spania :)
I dag skal vi kjøre mamma på jobb.
Hun begynner seint også skal vi på hoppeloppe land.
Jeg er ikke helt i slaget for jeg hoster så mye om natta igjen,så må nok ta det med ro.
Ja dette var da i dag.
Kanskje jeg skriver mer etter på ;)

ALEA-CLARISE

1 kommentar:

  1. Så stor hun har blitt!!Tiden flyr avgårde,til uka har vi en 1 åring og en 2 åring!!
    Skal dere feire??
    Vi skal ha familieselskap på søndag,og neste lørdag blir det et lite barneselskap:)Gleder oss!
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett