onsdag 29. desember 2010

rydder,leker og koser

I dag våknet jeg kl 6.
Pappa sto opp med meg,mamma skulle på jobb veldig seint i dag så hun fikk lov til å sove lenge.
Jeg hoster veldig mye sånn at jeg våkner.
Var hos legen i går,men hun ville ikke gi meg noe.
Skulle bare få varmt å drikk og ikke så mye melk.
Det hjelper ikke så mye.
Håper det gir seg snart.
Vel pappa er så flink og vasker så det blir fint her.
Så når mamma sto opp spiste hun frokost så fikset oss så dro vi til megleren.
Vi eller mamma og pappa måtte skrive under på noe.
Han er kjempe hyggelig og jeg fikk leke med noen klosser og ta brillene hans.
Når i kjørte mamma på jobb ringte fotografen,han kommer på tirsdag.
Så ringte takstmannen også han kommer på tirsdag.
Dette går fort.
Så reiste vi hjem.
Jeg sovnet i bilen og pappa klarte å få meg i seng uten at jeg våknet.
Etter på dro vi på hoppeloppe land med Anders og Aurora.
Det var gøy..
Når vi var ferdig hentet vi mamma.
Hun hadde jobbet 4 timer i dag.
Siden det er jul osv.
Når vi kom hjem sovnet jeg fort.
Så pappa og mamma fikk sovet litt de å ;)
Jeg ville helst sove lenge,men mamma vekte meg halv 6,da begynte hun å lage mat.
Pappa og jeg var sulten så vi gledet oss til mat.
Jeg fikk spise selv :)
Spagetti,cornbeef,poteter og saus.
Er jeg ikke flink?
Må se litt på tv også.
Så når jeg er ferdig å spise kaster jeg det alltid ned på gulvet så Kira kan få resten.
Men det får jeg ikke lov til.
Så i dag sa først mamma nei.
Men det brydde jeg meg ikke så mye om.
Så sa pappa nei.
og da så jeg sånn ut
Veldig synd på meg.
Ikke sant?

I morgen har mamma fri :)
Jippi.
Hva skal vi gjøre tru.
Vi får se.
Nå skal jeg sove og håpe på at jeg ikke hoster mer nå sånn at jeg kaster opp igjen.
Ha en fin fin dag forsatt

ALEA-CLARISE

3 kommentarer:

  1. Usj a mei...håpe du snart er kvitt hosten:((
    Og fy så "slemme" mamma og pappa er mot deg som ikke får lov til å dele maten din med Kira,men gjør som mammaen din gjorde når hun var liten,gjemme det også kan du lure det til Kira;oP
    Kjempe glad i deg snuppa og kos dere masse imorgen♥♥♥

    SvarSlett
  2. sååå herlig goood jente dere har søteste prinsessa =) stooor klem å riktig godt nytt år vennen.. kos deg med famen såå ses vi på ny året hihi <3 <3

    SvarSlett
  3. Tante er lur.....gjemme maten..Mamman din hun var lur, vet du hva !!!!mamma sitt kalle navn var " søpplekassa " ,for hun spiste nesten alt, men noen ganger gjemte hun maten som tante Linda sa. Tante Linda var lur en gang hun også..hun drakk en hel flaske med Sanasol, gjett om hun BLE syk..<3<3<3

    SvarSlett