mandag 27. desember 2010

ute å handle dill og dall


(pappa har tegnet på meg)
I dag våknet jeg kl 5,pappa sto opp med meg.
Mamma skulle på jobb kl 8.
Jeg var oppe et par timer så la jeg meg.
Måtte stå opp litt over halv 8 siden vi skulle kjøre mamma på jobb.
Etter på så dro vi hjem.
Mamma ringt pappa og fortalte hva de på legesentret sa ang at jeg hoster så veldig om natta.
Jeg skal få hoste saft på apoteket,så det skulle vi handel når vi skulle hente mamma.
Vel før mamma sluttet dro vi over alt.
På living,IKEA,metro osv.
Jeg ble trøtt så sov på armen til pappa mens vi var på metro.
Handle masse stasj til leiligheten så det blir bra når vi skal ta bilder å selge.
Jeg fikk ikke vært med å hentet mamma for jeg dro til farmor.
Når jeg kom hjem hadde de ryddet i leke kassa mi.
Var nesten ingenting der.
Men fikk den nye vogna mi opp da.
Mamma hadde snakket med de på apoteket ang hostesaft og de ville ikke gi mamma noe,de følte at jeg skulle dra til legen sånn at de finner ut hvilken hostesaft jeg skal få.
Så mamma skal ringe igjen i morgen,og håpe på å få lege time.
Jeg hoster veldig.
Så nå fikk jeg sukker vann og det hjalp litt ivertfall.
Så nå er det da natta.
Natta.

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar