tirsdag 14. desember 2010

Sovet hos farmor

I natt har jeg sovet hos farmor og det var koselig.
Hun har en katt som heter Raptus og han er kul.
Han synes nok at jeg skriker litt høyt noen ganger,men nå får jeg lov til å kose han.
Mamma var og handlet masse julegaver i dag mens pappa var hjemme å pakket.
Så når jeg kom hjem var det masse klær her og sko der.
Og masse poser med gaver på sofaen.
men det gjorde ingenting,mye mer å leke med :0)
Så dro vi på jobben til pappa for å handle mat for hele uka.
Også kjøpte de en julegave til meg,men jeg rakk ikke å se hva det var.
Lurer på hva det er jeg.
Ellers så har jeg bare kost meg.
Har ikke fått tatt bilder enda.
Mamma har glemt å lade det,håper hun fikser det i morgen så vi får tatt bilder.
Bloggen blir litt kjedelig uten bilder.
Ellers er det ikke lenge til bursdagen min.
Jeg gleder meg masse :0)
Ja ja.
Ha en super fin natt :)
Natta..

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar