søndag 19. desember 2010

Bursdagsfeiring :)

I natt har jeg sovet hos farmor,og jeg skulle være her ganske lenge siden vi skulle feire bursdagen min.
Så pappa og mamma kom til farmor rundt kl 12.
Farmor har en katt som heter Raptus og han er en kul pus.

Se så søt.Vi er venner og koser masse :)
I dag skulle alle feire meg siden jeg ble 1 på torsdag.
Så tante Line og Mats,tante Mari og onkel Simen,oldemor,Anton,farmor,Tor,tante Linda,onkel Geir-Olav,kusine Tilla-Sofie,tante Miriam,onkel Pål og fetter Aron kom for å feire meg :)
Og så klart pappa og mamma <3
Først fikk vi pølser

jeg spiste en hel masse,og det var godt.
Så fikk jeg åpne pakker,mamma hjalp meg

her åpner jeg en pakke som jeg fikk av Aron

og det var en kul bok :)
Så fikk jeg åpne en pakke som jeg fikk av alle tanter og onkler å det var en

dukk.
Av oldemor fikk jeg en bøtte som jeg kan putte klosser oppi og masse firkanter(esker) som jeg kan sette oppå hverandre.
Så fikk jeg masse mer.

Tøffeste fetteren i verden :)
Så kom mamma med en kake til meg og alle sang for meg.

Det likte jeg :)
Og kaka?

Var veldig godt :)

spiste bra.
Ellers så har vi bare kost oss alle sammen.

Tusen takk for gaver og besøk alle sammen.
Det var kjempe koselig <3

Bestemor Kari jeg savnet deg på feiringen
Bestefar Terje jeg savnet deg også.

ALEA-CLARISE

3 kommentarer:

  1. Vi skulle så gjerne ha vært der og feiret dagen med deg, men vi fikk nå feiret litt når du var hos oss, bestemors gull jente <3<3<3

    SvarSlett
  2. Herregud så skjønn hun er, Ingrid-Anne:-) Gratulerer til lille prinsessa di som allerede er et år gammel :) Håper dere har en fin jul, og koser dere masse <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk Miriam <3
    Vi har hatt en super jul.
    Håper dere har hatt det fint :)

    SvarSlett