lørdag 11. desember 2010

Gratulere med dagen mamma :)


Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere :)
Vel i dag har mamma bursdag så i dag har jeg gitt henne masse koser og klemmer :)
Mamma ble glad da :)
Fikk også et stort bildet som skal i det nye huset.
Det var kjempe fint :)
Ellers så har vi pakket litt og lekt litt.
Og i dag kunne vi endelig gå ut.
Det var ikke kaldt.
Så mamma ville ha litt snop til i kveld så da gikk vi en tur til butikken.
Kira var også med.
Vi satt fast kjelke etter henne og pappa satt på.
Jeg også fikk lov til å sitte på.
Det gikk kjempe fort.
Og jeg lo masse.
Mamma prøvde å ta bilde men var ikke så lett.

Kira syntes dette var kjempe morsomt.
Hun pep når hun ikke fikk lov å løpe med en gang og hun logret med halen og alt.
Se så fort og se hvor flink Kira mor er <3
Jippi..

Trygt å sitte sammen med pappa siden kira løper super fort.
Men håper at vi kan gå ut å leke sånn her i morgen også.
Mamma fikk også prøve.
Hun syntes litt synd på kira siden hun er litt tyngre enn oss,men kira løp så det suste.
Mamma lo kjempe mye.
Dette var gøy :)
Så kjørte vi pappa til "onkel" Kim.
De skulle ha julebord,så pappa sa at jeg skulle ta med mamma på macdonald.
Der fikk jeg min egen meny,men jeg likte kjøtt best så jeg spiste halve.
Spiste også pomfri og drakk juice.
Mamma koste seg også.
Når vi kom hjem rakk vi akkurat Timmi-Tid.
Han er så kul..
Timmi ruuler :)
Også så vi på jul i månetoppen.
Ja dette var da vår dag.
Hvordan var deres?

ALEA-CLARISE

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med mamma og så moro som dere hadde det på tur da;O)))
    Dere får kose dere masse i kveld!!!
    Kjempe glad i dere...Tilla-Sofie sender masse nusser....

    SvarSlett
  2. Det var gøy tante.
    Kanskje du skal prøve det du å :)
    Går fort ass.
    Gi Tilla-Sofie en stor klem fra meg da

    SvarSlett
  3. Endelig kom bestemor seg inn på bloggen igjen, til verdens fineste bestemor jente<3<3<3

    SvarSlett