fredag 3. desember 2010

Onkel Pål og fetter Aron :)

I dag sto jeg opp samtidig som mamma.
Mamma hadde tidlig vakt så hun begynte på jobb kl 7.
Pappa og jeg kjørte mamma på jobb.
Når vi kom hjem fikk jeg litt mat også la pappa meg,jeg sovnet ganske fort.
Gledet meg til jeg skulle stå opp igjen.
For onkel Pål og fetter Aron skulle komme på besøk.

Her går jeg en liten tur før onkel og Aron kommer.
Når de kom dro vi til hoppeloppe land.
Det var kjempe morsomt.

Sitter vi på en sklie,den er stor men morsom

Og her er vi på vei ned fra sklia :)
Går fort og det skiler litt i magen.

Her klatrer fetter Aron,mens onkel Pål tar bilder.
Vi lekte en stund.
Men vi begynte å bli sliten.
Tar på.
Dette er ganske stort for små kropper som våres.

En blid onkel\pappa to slitene barn.

Etter på dro vi å hentet mamma.
Jeg sov,men våknet når mamma tittet på meg,men sovnet like fort igjen.
Så var jeg veldig sutret så de la meg til å sove,men det ville jeg ikke.
Så til slutt var jeg oppe.
Pratet litt med bestemor på skype,når vi sa ha de la mamma meg og jeg sovnet.
Mamma vekket meg igjen kvart over 6,sovet nesten trekvarter.
Når mamma tok meg opp frøys jeg.
Og ville ingen steder bare bli bært.
Mamma bakte pepperkaker,jeg fikk smake og lage,men jeg orket ikke.
Så de tok temp en på meg.
Jeg hadde feber.
Håper det går over.
For i morgen skal vi til tante Linda og onkel Geir-Olav å møte kusine Tilla-Sofie.
Det gleder jeg meg til.
Ha en fin fin 3 desember :)

ALEA-CLARISE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar