onsdag 21. oktober 2009

skal,skal ikke,skal,skal ikke.hmmm

Ja nå er det mye prat om svineinfulensa.
Nå sier det at det har kommet for "fullt"
Nå må alle vaksineres seg..
gravide er første mann...
Men er denne vaksina trygg??
Først var det jo prat om at gravide ikke skulle få denne vaksinen, men nå skal de få den.
Gravide som er i første semester skal ikke få den, men 2 og 3 skal få den..hva er forskjell???
Har aldri prøvd ut på gravide mennesker, men gravide rotter..
for det første er jeg et menneske som har ei lita menneske inni meg og ikke en rotte..

Men så er det hva om man ikke tar den og det skjer noe?
de sier at babyn tar ikke noe skade av vaksinen og den hjelper når babyn er født.
og jeg slipper å bli syk...
Men så er det jo det at man veit jo ikke om denne vaksina funker eller ikke...
Jeg sitter å tenker for harde livet.
Miriam skal snakke med jordmoren sin i dag,og jeg skal inn om legekontoret i morra...

Noen andre som har noen tanker om dette???
Bare pøsssss på..
Hvor mer jeg får vite jo lettere er det å ta et valg

Da har Miriam sankket med jordmoren sin som anbefalte at vi skulle ta den..
selv om hun skjønner at vi er usikkre.
Miriam skal også til legen i morra så da skal hun høre med legen hva hun mener...

Ja da har gutten til Miriam (Aron) festet hode sitt :) jippi...hihi..
ikke lenge til jeg blir tante <3

1 kommentar:

  1. Skal jeg være helt erlig så vet jeg faktisk ikke hva du bør gjøre, synes sånt virker skummelt.. jeg velger å ikke ta den sprøyta selv om jeg ikke er gravid. stoler ikke på haste sprøyter som de har laget på en to tre. er jo bivirkninger på dette her å sies d.

    hvorfor skal da gravide utsette barnet for sånt da? vis d ikke berører barnet så kan d ikke få d i seg når d blir født?? bli frisk.

    du får tenke deg godt om dette her.. vanskelig valg spess for gravide, jeg ville ikke vist hva jeg skulle ha gjort da. desv.. du får finne d ut =) lykke til snuppa

    SvarSlett