søndag 25. oktober 2009

Endelig har jeg noe å skrive om ;)

Endelig er jge da 32 uker og 3 dager ;)
Så da har jeg igjen 7Uker og 6 dager igjen hehe..
Jeg har da fått en hyggelig beskjed at den enne Gry (barnehagen) fikk ei lita jente :) <3
GRATULERER MED DEN LILLE PRINSESSEN GRY :)

Nå venter vel alle i famillien på å få beskjed om at den lille prinsen kommer, men Miriam har jo ikke termin før 13 nov så vi må nok vente litt ja ;)heh..gleder meg til å bli tante....Jippi..hihi..

å torsdagen var jeg hos Therese og fikk ansiktsbehandling og massasje på beina noe som er herlig nå ;)
Kommer snart tilbake,hehe...
HAR SAGT DET FØR MEN SIER DET IGJEN
THERSE DU ER KJEMPE FLINK :)

I går var vi på fest hos Kim.
Det var MJ fest..
Alle skulle kle seg ut som Michael eller no som hadde med han å gjøre...
Det var mange fine Michael der men var en som fikk prisen for beste kostyme og det var Anders (altså Pluto) ikke min Anders.hehe
Selv om han var en fin Michael han å ;)
Jeg var den eneste som ikke hadde kledd meg ut som han, men jeg hadde kledd meg ut som Bubbels..
Apekatten hans hehe...
Så ikke ut.hehe...
vi skulle egentlig få hjelp til å sminke oss,men det ble ikke noe av så vi gjorde det selv...
Herregud så vanskelig det er å sminke seg som en ape hehe...
Men det ble greit etterhvert ;)

Jeg skal få lagt ut bilder av festen så dere får sett alle MJ og meg ;)
Tar vel litt tid siden Anders skal fikse bildene først.hehe...

Jepp da vasker jeg gardiner,skal prøve å få hengt opp gardinen i dag, men vi får se hva jeg får gjort;)

Nå kommer det litt om babyen i uke 32:

32 uker

3D-32%20weeksn.jpg

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 30 uker gammelt. Kroppen vokser ikke like fort lenger, men hjernens vekst fortsetter i samme tempo. Når nye hjernefolder dannes, presses hodeskallen utover slik at hodestørrelsen øker. Antallet nervesammenkoblinger i hjernen øker enormt!

Håret på hodet blir tykkere, og nå er både tå- og fingernegler ferdig formet. Lanugohåret dekker stadig mindre deler av kroppen, og øyebryn og øyevipper blir stadig lengre.

Nå har fosteret så dårlig plass i livmoren at det må trekke føttene opp og innta det vi kalles fosterstilling. Fosteret får stadig mer fett under huden slik at noe av rødfargen forsvinner og huden ikke lenger er så rynkete. Nå er fosteret i ferd med å få det litt lubne utseende som hos nyfødte.


ha en forsatt fin søndag.

klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Jeg så bildet av deg på facebook, du så superkuul ut :) Moro med temafest!
    Håper du får sove bedre om dagene/nettene :)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. sånn fester er jo døds kult da... gøy d var vellykket da.. nå er d ikke lenge igjen før du får ungen da.. woohoo.. spennende.. :0) håper du får en super uke,..stoor klem

    SvarSlett