tirsdag 20. oktober 2009

kommet hjem fra A hus

Ja dro til A-Hus kvart over 8,hadde time kvart over 9, men jeg tenkte at jeg ikke var helt sikker på om det var kø eller ikke.
Kom fram sånn ca kvart på 9.
kl 9 ble jeg ropt opp.hihi...
Da kom jeg inn til ei dame som driver med ultralyd.
Spurte om liv osv..
Jeg har følt i det siste at hun ikke har rørt så mye på seg, men det trengte jeg ikke å være redd for.
For hun viste seg fram til legen;)
tilog med viste hun fra beinet sitt..
se på foten min liksom ;)
søt og liten..
tror hun blir en danser :) hihi...
Så målte legen henne.Alt var fint,vokser og bra med fostervann :)
Jeg spurte også om hun kunne ha litt liten plass siden jeg ikke har kjent henne, men da fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig var pyskisk og at hun hadde stort nok plass inne der :)hihi..
Så fikk jeg da beskjed om at jeg måtte ut på venterommet igjen på dialegen(diabetes) og jordmor.
Ble ropt opp med engang jeg satt meg ned,hihi...
JA da var det en tur hos Dia legen,hun så på dagboken min ang blodsukkeret og jeg har en svak diabetes,så jeg trenger ikke insulin og jeg trenger heller ikke oppføling på sykehuset.
Det skal fast lege da seg av.men hvis det ble høyre enn 6 på morran og 8 på kvelden flere ganger på rad skulle jeg bare ringe..
Men må fortsatt måle blodsukkret mitt, men ikke så mange ganger som jeg har gjort..takk og lov sier fingrene mine ;)hihi..

Etter på dro jeg på strømmen, der jeg sto sammen alle de eldre for å komme inn på sentret..følte meg kjempe kul da ;)
Men kom meg inn og kjøpte en nisse kjole til Alea-Clarise ;) men nisselue til hihi..
Og så gikk jeg på name it å kjøpte 3 bodyer og 3 "smekker" til henne...
det er så morsomt å handle:)
Så endelig fikk jeg kjøpt gardin stang, nå er det bare å sett den opp ;) hehe...
ha en fin dag alle sammen

1 kommentar:

  1. Alea- Clarise kommer til å bli så nydelig i nissedrakta=) Nå må hun bare komme til jul=)

    Klem fra Tante Miriam=)

    SvarSlett