mandag 5. oktober 2009

Jordmor i morra :)

I dag kom mine søstre til meg...
Eller bare Linda for Miriam tok teorien..
GRATULERER MIRIAM,bare oppkjøring igjen...Men den fikser du:)
Etter hun hadde klart det dro vi innom butikken til Anders og så gikk vi litt rundt i lillestrøm..
Koste oss med mat..

Har nå sittet å fikset søknader om perm..
Takk igjen Miriam for hjelpen:)
Nå er det bare de små tingen som Anders og jeg må fikse så lever vi den..

I morra skal jeg da til jordmor og det gleder jeg meg masse til :)
Høre hjerte.hehe...
Det er en herlig lyd..

På onsdag har jeg tenkt å tenne et lys..
Da skal Perly få sjørøveren sin..
Så da skal jeg tenne et lys og tenke på henne og famillen..
Håper da at dere også gjør det :)



Da skriver jeg mer når jeg har vært hos jordmor..
god kveld og god natt

1 kommentar:

  1. Skulle bare mangle at jeg ikke hjalp dere når jeg nettopp har skrevet disse papirene selv;) De vet jo ikke akkurat så mye på NAV;) Da er det godt med hjelp fra noen som nettopp har drevet med dette=)
    Og takk=)

    Klem fra Miriam=)

    SvarSlett