torsdag 29. oktober 2009

33 uker ogg tattt svineinnfulensa vaksina

Japp i dag er jeg da 33 ukeejo hoo..
33 uker=7 uker og 2 dager igjen..jippi :)
Alt går bra her..
Alea-Clarise koser seg med ribb beina mine føles det ut som, noen ganger tror jeg seriøst at hun har knust dem.gjør noen ganger vondt hehe..
Men ellers så er alt bra :)
litt om snuppa ;)

33 uker

Week33_19778.jpg

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 31 uker gammelt. Ettersom det er mindre plass i livmoren, vil ikke fosteret kunne bevege seg like fritt som tidligere og bevegelsene blir mindre. Pupillene begynner å reagere på lys. Kanskje kjenner du rytmiske bevegelser – det er kanskje fosteret som hikker!

Ingen vet hva fostre tenker eller drømmer om, men nå har fosteret REM (Rapid Eye Movement) søvn, som vanligvis indikerer en drømmefase.


ellers så var det på tide å bestemme seg om jeg skulle ta vaksina eller ikke.

Etter mye om og men så kom jeg fram til at jeg skulle ta den..

Det ble til at jeg dro til rådhuset i dag kl 14.00.Tenkte at da var det nok ikke mange som var der, siden de skulle begynne kl 15.00..

dumme,dumme meg..var ikke plass til bilen så ander måtte kjøre meg..

vel jeg kom inn så fikk jeg kølapp...

en rosa kølapp der det sto F17..

Hun som ga den til meg sa det er da 417 foran deg...Jeg fikk hakeslepp 417 jippi.not...

Kl halv 5 var jeg forsatt ikke kommet inn,da kom det ei dame i rullestol og spurte om jeg var høygravid..Nei sa jeg, men er uke 33.

Bli med meg sa hun da..

Halv 6 var jeg ute...

Hvis hun ikke hadde hentet meg hadde jeg sittet der sikkert enda...

De kunne ha gjort mye annderledes og jeg vil ikke gi kommunen skryt....

Bedre om man kunne fått det hos fastlegen.

Men er heldig ikke fått noen bivirkninger, men det kan komme i morra..hoven arm.rød rundt stikket..men akkurat nå ingenting..

er bare veldig trøtt.hehe..jaja....

da skal jeg snart legge meg, skal til Therese og være hennes prøvekanin til negler ;)

Ha en forsatt fin torsdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar