torsdag 1. september 2011

Lillemann besøk i dag

Må bare legge ut 2 bilder fra når vi var syke.
Her følte vi oss i fin form og orket å tulle,men etter på var vi bra sliten.
Ei som er veldig konsentrert når hun tegner.

I dag våknet lykketrollet kl 6,men jeg sa til henne at jeg ville sove litt lenger så hun sovnet ved siden av meg til kl 9.
Da våknet jeg av meg selv og vekte henne.
Jeg måtte innom legesentret så at jeg ikke skulle bli sittende der i flere timer så måtte vi stå opp.
Når hun kom i barnehagen ble hun litt lei seg og gråt.
Trur hun skjønner at jeg skal hjem.
Men hun skal ikke være der i mange mange timer bare et par sånn at hun ikke kjeder seg.
Jeg kom meg til legen og leverte prøver,måtte også vente på svar.(noe jeg håpet jeg skulle slippe)
men ble sittende der en evighet,de glemte meg.
SÅ tilslutt fikk jeg reise hjem.
Kom hjem og ryddet litt.
Har ikke sett ut her pga ork av meg,så da ryddet jeg litt.
Så dro jeg får å hente lykketroll og lillemann <3
De var så søte når vi kjørte hjem fra barnehagen,satt og lo,så på hverandre også satt de i gang med lattekick.
Det var gøy å høre he he
Når vi kom hjem begynte vi å leke masse.
Først:
tegnet vi litt,de måtte bytte på farger også måtte de hjelpe hverandre.
Så:
piknik.
Veldig gøy å kaste alt ut på gulvet så rydde opp for å gjøre det igjen.
Etter på:
måtte løpe fram og tilbake.(se på ansiktet til lykketrollet,så happy)
Man ser at de har bra fart også.
Ikke lett å ta bilde av dem når de løper..
Skulle egentlig ha filmet dem,men kom ikke på de før de var ferdig med løping.
De løper fort fort :)
Og etter det måtte vi jo kose oss med:
hjemmelagde pannekaker :)
Dette syntes de var godt.
Så også på tegnefilm mens vi spiste.
Vi koste oss masse med lillemann og gleder oss masse til neste gang <3

Ha en super fin kveld :)

I-A

1 kommentar: