fredag 9. september 2011

oo ja da ;)

I dag hadde vi planleggningsdag,så barnehagen var stengt.
Vi startet kl 7,var litt tungt,men kom meg opp ;)
Hadde lek først før vi begynte med gruppe arbeid,etter på så ryddet vi på basen og hadde base møte.
Når jeg kom hjem så kom lykketrollet og Anders etter.
De hadde vært i lillestrøm.
Hun var ikke så fornøyd..
Veldig sliten etter at de var i Sverige i mange mange timer på onsdag så hun har ikke fått nok søvn trur jeg..
Anders var flink så han syklet en lang tur.
Jeg ville ta meg en fri dag med jogging.
Vi spiste fiskekaker,poteter, grønnsaker og saus.mmmm sier jeg ;)
Anders dusjer lykketroll og jeg får bare en sånn følelse at jeg må nesten ut å jogge.
ORKER IKKE,MEN FØLER AT JEG MÅ.
Ja da:)
Jeg klarte runden i dag også.
Håper jeg snart klarer hele runden uten å måtte stoppe å gå.
3 dagen på jogging.og kroppen er både sliten og vond ;)
Nå er det natta for meg så...
NATTA..

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar