mandag 19. september 2011

Joggetur

I dag var vi i barnehagen før kl 7,lykketrollet synes det er greit.
Hun er da sammen med meg til kl nærmer seg halv 8 mer eller mindre.
Sånn i dag var det ei på min avd som ble glad for at lykketrollet var på basen,for da kunne hun leke med henne.
Hun tar da henne med inn på dokke rommet og jaggu fikk hun ei ekte dokke som kan sitte i vogna og ligge i dokke senga.
Lykketrollet var fornøyd at noe lekte med henne ;)
Basen min var på tur i regnet og etter på var vi ute til halv 2.
Da begynte de fleste å bli bra våte.
Lykketrollet ble hentet av farmor kl 11 og jeg får ikke sett henne før i morgen kveld.
Når jeg kom hjem fra jobb sovnet jeg på sofaen..
Hadde ei som måtte sove i mellom oss i natt pga mareritt og ikke ville sove alene.
Hun ligger da med hodet inntil pappaen sin og beina opp i ansiktet mitt.
Også er hun som en hund som da løper når hun sover så jeg ble spraket flere ganger i fjeset.
Bra trøtt når jeg sto opp i dag ;)
Men når jeg kom hjem uten henne i dag var det stille..
Litt rart og ikke ha henne her, men må innrømme det er også godt å kunne sove på sofaen uten å bli hoppet på,eller sitte med fyrstikker på øya sånn at du ikke sovner ;)
MEN jeg gleder meg til å se henne i morgen <3.
I dag hadde jeg lite ork.
Ville ikke jogge,men plutselig fikk jeg det for meg at jeg måtte ut å jogge så jeg trakk på meg sko og ut kom jeg meg..
Er forsatt tung,klarer ikke runden uten å måtte stoppe,men jeg jogger ;)
Stolt stolt..
Nei det var det.
Skrives :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar