lørdag 17. september 2011

Ut på tur aldri sur :)

I dag har vi kost oss masse :)
Anders dro en liten tur på jobb så lykketrollet og jeg koste oss hjemme.
Vi hørte på musikk og ryddet og vasket.
Hun var så flink til å hjelpe meg,men jeg måtte vaske over igjen etter at vi var ferdig ;)
Men flink var hun.
Når Anders kom hjem fra jobb,dro vi ut på en liten tur :)
En gammel kone ;)

Kjæreste bilde ;)
familiebilde.
nussebilde..
Lykketrollet dro hodet vårt ned for at vi skulle ta bilder,så ble mange bilder av oss ja.he he.
Vi gikk en times tid i dag.
Så jeg droppet å jogge og sykle,å satser på at denne turen holdt for i dag ;)
Til middag ble det hjemmelagd fiskegrateng.mmmm.
Lykketrollet har skjønt at hun må smake på maten før hun kan gå fra bordet så dette går sin gang ;)
Vi venter ca 30 min etter middag så får hun brødskive eller noe annet hun spiser..
Naboen Tor Erik og Marlen kom over.
Vi spilte buzz og hodeskalle..
GØY GØY..
Jaja dette var da vår dag.
Håper dere har hatt en fin dag :)

Skrives :)
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar