tirsdag 27. september 2011

For et par dager siden

så var vi ute å gikk en liten tur med lykketrollet,vi var på lekeplassen og hadde det gøy.
Når vi gikk hjem begynte hun å synge for oss :)
Vi trur hun synger mummi sangen,men er ikke sikker.
Men jeg sier at hun synger en vakker sang til mammaen sin ;)
Var det ikke bra?

I dag så hadde jeg sm på jobb altså begynner kl 9 til halv 5.
Lykketrollet våknet halv 5 i dag og da måtte pappaen skifte på henne for hun hadde bæsj et.he he-
Veldig søt viser tydelig at hun må skiftes.
Anders var da våken siden han snart skulle på jobb.
Etter på kommer han inn med henne til meg og vi sovner.
Og endelig sov hun til vi måtte opp :)
jippi.
Var fornøyd da ja :) Begge to ;)
Så dro vi i barnehagen.
Lykketrollet skulle lage grønnsaksuppe til foreldre.(ikke bare hun men alle små basene)
Og det luktet godt.
Tante Miriam hentet lykketroll fra hennes base til Aron sin base og det var stas.
Når pappa kom ville ikke hun bli med han hjem,skulle være sammen med tanta si <3.
Mens jeg fikk ikke smake på suppa fordi jeg var ute med de store barna,men det gikk greit. ;)
Så det så..
Japp japp..
Det var det.
Skrives sikkert mer i morgen :)

I-A

1 kommentar:

  1. ååååhhhhhh dere er jo såååå heldige som har ei sååå nydelig jente da.. lyst å bare klemme å nusse henne ihjel.. nydelig.. savner dere masse miss ya.. yvonne =)

    SvarSlett