onsdag 7. september 2011

Hei hay

Tungt å begynne på jobb igjen,men det går seg til.
Har kun i morgen igjen så er det planleggnings dag :)
Anders har ferie denne uken så lykketrollet er sammen med pappaen sin.
I dag dro de til Sverige mens jeg var på jobb.
De hadde kost seg kjempe masse,og de kom hjem seint også ;)
Så når Anders kom hjem måtte jeg bare ta en joggetur.
Ville ikke men gjorde det.
Så begynte jeg å jeg klarte faktisk å jogge lengre enn det jeg pleier,men ble bra sliten.
Var sikker på at jeg skulle dø når jeg kom hjem ;)
Men jeg overlevde.ha ha...
Skal ta meg en joggetur i morgen også..
Skal se hvor lang tid det tar før jeg klarer å jogge denne runden uten at jeg må gå.
Blir spenede å se ;)
Nei jeg får ta å legge meg..
Håper jeg har ork til å skrive i morgen.
Natta :)
I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar