onsdag 31. august 2011

Jeg lever

men er ganske sikker på at jeg skulle dø.
Jeg startet med diaré sist søndag og var rett og slett dårlig.
Tilslutt måtte jeg til lege pga at jeg ikke fikk i meg mat(noe som er vanlig) og ikke noe å drikke(noe som ikke er så vanlig).
Hva enn jeg fikk i meg så kom det ut igjen.
Så jeg ble da sykemeldt.
Lykketrollet ble så klart syk hun å,så Anders på jobb,jeg på do med ei febersyk jente.
Takk og lov for at Anders tok av seg henne når han kom hjem sånn at jeg kunne passe meg selv.
Mandag kom og jeg dro på jobb fortsatt dårlig,nå mer pga ikke spist på en uke.
Gått ned 4 kg på denne uken,noe som ikke er bra.
Så måtte til bake til legen,og ble sykemeldt ut denne uka også.
Og endelig begynner formen å komme.
Nå spiser jeg og har mer energi.
Så nå skal jeg legge meg for i morgen skal lille mann bli med lykketroll hjem og da skal vi kose oss :)
Ha en fin kveld :)

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar