torsdag 9. juni 2011

Sein dag,alene hjemme


Lykketrollet våknet kl halv 6 i dag trur jeg det var.
Men siden Anders skulle på gutte tur sto han opp med henne.
Jeg var jo så trøtt siden jeg har vært våkne osv med henne.
Men kl 8 kom de inn på rommet å vekte meg.
Sto da opp.
Fikset meg og fikset ting lykketrollet skulle ha med til farmor.
Når jeg var ferdig med alt så ventet vi sammen med Anders.
Han venta da på gutta som kom rundt halv 9.
Vi vinket ha de bra til de.
Så dro vi i barnehagen.
Begynte halv 10 idag.
Sissel og Mari skulle hente lykketrollet rundt halv 12 så jeg ventet på de sånn at jeg kunne få klem av lykketrollet.
Når de kom hadde himmelen åpna seg og det ble vått.
Men vi gikk ut for det.
Fikk både nuss og suss av henne,og jeg kjente at jeg ble litt trist at jeg ikke skulle se henne før i morgen.
Ja da det er ikke lenge og jeg veit at hun koser seg.
Men det noe med lille jenta mi som man savner fort.
Men jeg kan si at jeg var veldig glad at hun ikke var i barnehagen til slutt.
Siden var en som ble hentet alt for seint så jeg var seint ute fra jobb.
Kom hjem spiste litt mat så ryddet jeg litt.
Ble ferdig med mye,men trur nesten jeg tar resten i morgen.
Ja ja..
Dette var da min dag ;)
Skriver nok mer i morgen.

I-A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar